/aslında tam da panikleme zamanı ama sebepsizce sakinim.


Kabulümdür.
Yapışsın elleri yakama 
yüzünde erisin yüzüm
aksın ömrüm, yılların oyduğu 
gülücük çizgisinden, 
ölümün.
ve dökülsün kanatlarım.

küllere karışıp yağacağım meraklı gözlere. 
düşmektense yanmayı yeğledim ben.
rüzgara karşı değil...
kendime karşı kaybettim bu savaşı. 
ve kendime rağmen kazandım.

Başarı mı şimdi bu? 
Yoksa hayıflanma zamanı mı boşa giden 
hayaller için?
Sona varmanın geride bıraktığı tatminsiz boşluk.
Ne yazık vazgeçmek için de geç biraz. 

Öyleyse biraz daha yükselmeliyim
biraz daha her ne lazımsa ondan...
vazgeçmeliyim ağırlığımdan.
Atılması gereken gereksiz tek ağırlık 
içerime çöreklenen şu yabancı 
yalancı ruhumdur artık. 

Bitti, son eşiği kırdım çoktan. 
Parçalayıp geçtim göğün enginliğini. 
Hadi son bir kez daha
çöl dudaklarımdan öp beni 
güneş!

Sadece bir fısıltı kalsın geriye
“Şimdi uyan İkarus.
zaten ancak bu kadar yaklaşabilirdin 
güneşe.”
/22122


Yorumlar