Palyaço Fanzin

düşünüp dünüp karara varılamayan ve yapılan bütün çabanın boşa gittiği, son sigaramın suya düştüğü, amorti bile vurmamış biletime beyaz bir güvercinin sıçtığı andan selam olsun...

palyaço fanzin gülümsemeksizin sunar: "5 über galaktik rezonans"

28 Ocak 2014 Salı

Seni Aradım Birden

Azılı belalı adamlardı karabasan gibi uykuma çöken
-Ki bu kızgın kalabalık denizin içine içine itiyordu beni-
Tepemde ki ana rahminden yeni doğan güneş gibi
Kıpkırmızı kesilmişti yüzüm uyandığımda



Seni aradım birden
Hani çocukken geceleri üstümü açtığımda hiç üşenmeyen
Kalkıp yatağından üşümeyeyim diye ben
O beni sarıp sarmalayan annem gibi
Hastalansam gözlerini kımıldatmadan başucumda bekleyen
Sevdiğim ninnileri içinden geldiği gibi kulağıma söyleyen
Acıktığımda ise ağzında ekmeği öğüterek beni besleyen annem gibi

Seni aradım birden hani gülü kuruduğunda da seven
Sırf gül diye yapma bir çiçeğe saygıda kusur etmeyen

Onur Gülhisar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder