Palyaço Fanzin

düşünüp dünüp karara varılamayan ve yapılan bütün çabanın boşa gittiği, son sigaramın suya düştüğü, amorti bile vurmamış biletime beyaz bir güvercinin sıçtığı andan selam olsun...

palyaço fanzin gülümsemeksizin sunar: "5 über galaktik rezonans"

28 Ocak 2014 Salı

sebep istiyorum. sonuç zaten ortada.

bana saçma bir sebep verin...
lütfen...
ona inanıp bütün ömrümü harcayabilirim gözümü bile kırpmadan. öyle saçma bir sebep olsun ki onun uğruna kalp kırıp, cinayet işleyebilmeliyim. öyle bir sebep olmalı ki, o kadar saçma olmalı ki yani peşimden milyonlar inanmalı bu sebebime.

mesela dünyanın bir kısmını yoketsem bazılarının sesi çıkarken, bazıları adam haklı demeli. bakınız adamlar yapmış: herhangi bir savaş...

mesela insanların büyük bir kısmının paralarını mallarını çalsam bazı akıllılar "ulan ne oluyor" derken büyük bir kısım susmalı... bakınız adamlar yapmış:  kapitalist sistemler.

mesela insanların umutlarını çalsam, onları özgürlük adına kandırsam, vaadler verip tutmasam binlerce insan peşimden meydanlara dökülse. bayraklar sallasa, sloganlar atsa. bazılarıda cop sallasa ardımızdan. bakınız adamlar yapmış: komünizm.

mesela ben ceplerimi bir güzel doldururken, lüksümden asla vazgeçmez, son model arabalar kullanırken onlar açlıktan geberseler dahi seslerini çıkartmasalar. soru sormasalar.
mesela tam seslerini çıkartacaklarında onla bir gol sevinci, ne bileyim bir türban problemi, bir alakasız birşeyler verip yine sustursam.

bana saçma bir sebep verin. o sebeple dünyayı yokedeyim.
bana sebebinizi söyleyin bende size ne kadar yavşak olduğunuzu söyleyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder