Palyaço Fanzin

düşünüp dünüp karara varılamayan ve yapılan bütün çabanın boşa gittiği, son sigaramın suya düştüğü, amorti bile vurmamış biletime beyaz bir güvercinin sıçtığı andan selam olsun...

palyaço fanzin gülümsemeksizin sunar: "5 über galaktik rezonans"

26 Nisan 2013 Cuma

farklılıkların farkındalığına dair...

 Ben sizden çok farklıyım. Çünkü: en büyük üç takımdan birini tutuyorum. Bence en iyi futbolcu eskiden Maradona’ydı. Şimdi Messi ya da Ronaldo. Karar veremedim. En sevdiğim yönetmen en iyi olanlar. Evet biliyorum holivut bokunu çıkarttı. Evet duydum ne varsa Avrupa sinemasında.

   En sevdiğim müzik herkesin sevdiğinin bir karışımı. Mesela türkü dinlerim. Sonra rok a bayılırım. En sevmediğim şarkıcı serdar ortaç ve yalın. Çünkü sadeliğe karşıyım. Metalika severim ama son albümlerinde bozdular. Menovır severim ama adamların ruhu faşist. 

   Ben sizden acayip farklıyım. Ten rengim sizinkinin bir ton açığı (ya da kimine göre bir ton koyu.) Siyasi görüşlerimizde tutmuyor sizinle. Mesela siz herkesin sevmediği partiyi seviyorsunuz. Ben, parti yapmayı. Siz gidip oy kullanıyorsunuz ben rey… Mesela siz din, dil özgürlük,diyorsunuz. Ben özgürlük din dil diyorum. Benim söylediğim sırada söylemediğiniz için de sizden nefret ediyorum.

   Yani ben sizden üç dört kat daha kuulum. Bilgiye hızlı erişimim var. (google kelimesiniçok hızlı yazıyorum. Ekşi sözlük sik kullanılanlarda. ) Siz üç şey biliyorsunuz; ben 3,25 şey toplamda. (kopartmada bir iki şey daha fazla bilebilirim.)

(kombo)

Mesela siz memleket meselesi mi tartışıyorsunuz? Ben sizden 3 saat önce tartışmıştım.
Mesela siz dün akşam çok mu eğlendiniz. ben daha çok eğlendim.
Mesela siz bak demeden Bakunin; kıro demeden Kıroptkin derim.
Mesela siz spor mu yapıyorsunuz; ben kaslıyım.
Fazlanız mı var? Benim yok.
Siz beş kavanoz balı 100 liraya mı alıyorsunuz? Ben 105 liraya.
Kısacası acayip FARKLIyız birbirimizden.

Sırf bu farklılıklarımız yüzünden...
sevemiyoruz birbirimizi

11.04.2013 - istanbul 

sylvan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder